Pages

Thursday, April 8, 2010

kenapa tukar lagi.....

entah dah kali keberapa aku tukar kulit blog aku ni, aku masih lagi gunakan khidmat http://www.simplyfabulousbloggertemplates.com/ sebab apa aku suka sangat templates kat sini kerana (1) senang nak upload (2) banyak nya pilihan (3) sesuai ngan citarasaku.....

kulit blog sebelum ini bukan tak cantik@menawan (ahakss) tapi aku ini cepat bosan kalu asyik itu2 jer.... macam aku cepat bosan ngan handbags aku.. sandal/kasut aku... sebab tu terlalu kerap beli handbags baru dan sandal baru.... (hahaha pokai laki aku...) nasib baik tak nak tukar laki juga...opss.... Suami dan Anak-anak harta paling berharga bagiku tak mungkin
ku tukar ganti....

cerita pasal sandal baru, minggu lalu aku beli dua pasang jenama Vincci dan Sembonia.... ambek kau... sekali dua aku beli... (tapi laki aku tak tau... kalu dia baca entry ni, pecah la rahsia)










gambar kat atas ni jenama sembonia... selesa sangat di kaki... aku ada dah beberapa pasang kasut jenama ni, memang berbaloi2 beli coz tahan lasak plus lawa lagi.... beli ini pun sebab ada diskaun.... murah la sikit.... aku dan kawan layan semua kasut2 ni di Warisan Square KK.... mo patah kaki meround..... (faham ke... pusing2 la... ahhaha)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...