Pages

Monday, April 5, 2010

boleh jalan2 ka mama?







Along balik2 dah tanya bila nak bawa dia jalan2 gi karamunsing.... aku tahu sangat along tu... nak pigi makan tempat kesukannya la tu... mana lagi... tentunya... Rafflesia Chicken Hut (RCH)... menu kegemarannya Kung Poo Chicken Rice.... (aku rasa macam biasa2 saja hidangan ni tapi along memang suka sangat la...) sekarang ni bukan sahaja dia, adik2nya pun suka juga makan Kung Poo tu.... selepas kenyang makan... dorang singgah plak pegi kedai mainan yang berada betul2 depat RCH tu... memang susah aku dan husband mau escape.... jadi apa lagi... masing2 la pilihan mainan dorang.... redha jak la.... :)









petang tu lepas hantar dorang balik rumah my dad... aku dan husband turun KK lagi... aku kerja la hari minggu buat editing untuk news Berita Nasional pukul 7 pagi..... ini tanggugjawab yang perlu dipikul ketika orang ramai bersuka ria bersama keluarga.... (redha lagi....) lepas kerja siap (suami tunggu... sian dia) kami pigi Center Point coz my husband mo potong rambutnya.... sedikt kecewa sebab banyak salon tutup hari minggu dan disebabkan tiada pilihan kami ke Messycut..... lalalalal... selepas penat menunggu lebih sejam, baru siap... ok juga hairstylish tu potong rambut laki aku.... lain kali boleh pigi sini lagi....








No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...