Pages

Friday, September 24, 2010

persona vs saga




salam.... hari ini cerita pasal kereta la pulak... tengah bingung ni nak beli kereta jenis apa... aku dah shortlisted 2 kereta kat atas ni... (rancang nak beli myvi tapi dah cancel coz hampir sama dengan GL Nissan kami) harga dua-dua memang jauh beza... aku nak beli yg auto... coz kalau manual confirm aku tak bawa punya.... macam kereta wira aku dulu tu... (yg xcdnt tu la... baca entry sebelum ni)

kalau ikutkan hati, aku nak persona tapi husband aku cakap saga pun ok juga... tengok la macam mana... aku dan husband kena selidik dulu kelebihan dan kekurangan dua-dua kereta ini baru buat keputusan... rasanya dalam bulan depan aku nak booking dah coz adalah masa nak fikir-fikir lagi... ok la.. entry ringkas jak kali ini... bye....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...