Pages

Thursday, February 11, 2010

Jom Diet Ikan.....

ganjil pulak entry aku kali ni... DIET IKAN = KEKAL LANGSING... mulai lusa (esok buat terakhir kalinya aku akan makan ayam... ayam KFC) aku akan mulakan diet ikan... (cubaan diet untuk ke sejuta kali...) bagi mendapatkan berat yang diidamkan 47 kilogram...
kenapa IKAN... ini kerana ikan merupakan salah satu makanan yang rendah kadar kalorinya tapi tinggi kandungan protiennya.. so sesuailah untuk diet seimbang. Bagaimanapun, cara masakan memainkan peranan penting... mesti masak kukus atau rebus atau buat sup ikan jer barulah impaknya lebih mantapkan... aku akan cuba diet ni untuk seminggu dulu kalau ada perubahan akan diteruskan kalau tidak bye-bye ler.....
kawan di opis adakah yang mau ikut aku punya diet ni ya... nanti aku canangkan... mana tau ada juga kawan berminat buat DIET IKAN ni... SEMOGA BERJAYA ARTIKA.... (semangat ni....) (macam sedap pula ikan masak serai dibawah ni...)

; - Fotopages.com">Ikan Kukus Serai - Fotopages.com


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...