Pages

Tuesday, November 23, 2010

rahsia kita-kita jer....

salam all....

macam misteri jak kan title kat atas tu.... nak cerita ni... saya baru dapat bungkusan yang ditunggu-tunggu selama ni... lama la juga dalam 2 bulan lebih dah tunggu... tapi husband tak tahu lagi barang apa yang aku terima ni... masih rahsia... kalau rahsia kenapa nak heboh dalam blog pulak... sebabnya... husbandku amat dan teramat jarang nak jenguk blog ni... lagi pun hari ini dia outstation confirm tak tengok blog ni la...


bukanya rahsia apa pun... tapi... my second coach handbag just arrived... happy gilak... hahahah... dalam gembira-gembira tu masih berdebar-debar nak kabar dengan dia pasal pembelian terbaru ini... walaupun aku guna duit sendiri tapi rasa bersalah juga tak bagitau dia awal-awal... matai la.... sekarang ni aku tapuk@sorok dulu beg baru aku tu... nanti ada masa yang sesuai dan dalam mood dia yang happy... baru kabarnya tentang rahsia ni... maybe selepas dia balik dari outstation la jumaat ni....


patutkan aku sediakan makanan yang sedap-sedap dan menjamu seleranya sebelum membuat perkhabaran ini yang pasti bikin dia panas dan tak lalu makan.... aduiii.....

untuk tatap kamu....... jeng... jeng... jeng....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-








pic google


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...