Pages

Wednesday, November 10, 2010

kemari kau levi's....

salam.....
ini cerita lapuk... tapi boleh-boleh lah masukkan dalam blog ni sebab aku takde cerita lain... asyik-asyik pasal pilihan raya yang BN menang tu kan.. mesti orang pun bosaaaannnn... so cerita sikit pasal jeans levis... hari itu aku dalam kesibukan membuat liputan pilihan raya itu sempat lagi singgah ke butik levis di sandakan... ada big sales... wajib la jenguk sekejap walaupun sibuk tahap gaban... aku hilangkan diri sejam lebih jer... (tapi ada juga yang perasan ketiadaanku.....) ok balik cerita pasal jeans ni... aku berjaya merembat 1 helai jeans jak... ada less 40%... plus loop member 10% lagi... total 50%... aku cuma bayar rm127 jer... fuyoo... untung tu... nak juga beli 2 helai macam kawan-kawan lain tapi tak sempat... telefon asyik berdering minta aku cepat-cepat balik opis... so... sehelai jer la... syukur la tu... nak cari juga levis yang baru itu'curve id' (macam kat gambar bawah ni).... tapi tiada diskaun... so... macam rugi pulak beli... tahan hati jak la...
curve id... aku macam sesuai yang bold....

ini la jeans baru beli tu.... nampak tak...
pakai masa hari terakhir pilihan raya kecil batu sapi...
supaya BN menang... hhihihi...



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...