Pages

Wednesday, October 13, 2010

rindu zaman sekolah menengah

salam semua....
baru lepas melayan FB, jumpa pula profile pasal sekolah menengahku
st patrick, tawau....
punyanya lah rindu dengan kenangan lama...
disini la aku kenal kawan-kawan baikku... (musuh juga... tapi itu dulu lah.... kecik lagi)
kenal guru besarnya mrs ching yang tegas dan garang tapi baik hati...
guru-guru yang kebanyakkannya dari semenanjung...
banyak betul kenangan di sekolah ini...
yang paling penting... sekolah ini mengajarku jadi insan berguna kepada bangsa dan negara
(huiii... ayat tu ba)
kelas ku 5 nilam.. sebelah kiri...

pintu masuk... pagi-pagi banyak pengawas depan ini....

kelas lagi.... tempat berlari-lari..... ;)



4 comments:

  1. zaman sekolah saya sgtlah tk best nyek..

    ReplyDelete
  2. biasa la tu... kenangan yg tak best tu yang ajar kita utk lebih kuat :)

    ReplyDelete
  3. Assalam alaikum

    5 Nilam... Kelas ku juga. Time tu 1999. Bangunan baru (pindah dari bangunan kayu). Aku suka lagi bangunan kayu.

    Ooo. Aku dulu pernah kena rotan di atas pentas selepas rehat. Didapati bersalah "main kapur tulis" dalam kelas. Aku ingat cikgu disiplin yang rotan aku tu.

    Lagu sekolah... aku masih ingat lagi..St patrick sekolah tercinta... besyukur kita pada yang esa... marilah kita pelajar semua....

    Guru-guru... bolehlah semua hebat. cikgu George Chang... suka mencubit perut pelajarnya... cubitan pulas!!!

    Wassalam

    Adieu....

    ReplyDelete
  4. ya ka... salam perkenalan... aku ni senior @ tua la kan....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...