Pages

Wednesday, August 11, 2010

salam ramadhan

hari ini aku macam lemah sikit.... nak taip huruf-huruf ni pun malas-malas dan lambat-lambat jer... mungkin sebab puasa la tu kan... maklumlah 1st day memang la letihnya lain sikit... dua tiga hari nanti mesti ok dah... minggu-minggu depan gerenti lagi ok....

nak cerita pasal sahur hari ini... ok... aku kira lambat bangun yer... itupun mak yang bangunkan... kalau tidak confem terlajak sampai pagi... ok kerana dah lambat (tambah malas...) menu makanan tin jer dan telor... nak kau... punya simple menu sahur ni... hiihi... nasib baik laki dan sanak saudara tidak cerewet... aku layan sesuap dua jer... buat alas perut... padan muka... sapa suruh tak makan banyak... sekarang ni dan macam lapar-lapar sikit... sabar-sabar... awal juga buka puasa di KK ni ... jam 6.32pm.... jangan jeles orang KL....

tutup cerita tu... cerita lepas sahur pulak..... masa baring-baring tunggu masa nak pergi kerja yer... husband cakap aku mengigau semalam... aku buat edisi skrip drama la ya...

laki : sayang... malam tadi kau ngigau la.....
bini : ya ka... (blur)... mana ada...
laki : betul.... sayang cakap.... JURULATIH... JURULATIH...
bini : hisss... kenapa pulak aku cakap JURULATIH.... (masih blur)
laki : hahahaha.... (ketawa sepuas hati)... sayang ngigau COACH....
bini : punya hampeh.... tipu betul....

p/s : mentang-mentang la semalam aku pujuk bagai nak rak dia supaya kasi green light aku beli beg tu (huh... red light adala) ... terkena aku sebijik....

SALAM RAMADHAN BUAT SEMUA MUSLIMIN DAN MUSLIMAT....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...