Pages

Thursday, August 5, 2010

gelinya.....

sila layan gambar laksa curry dibawah.... macam sedapkan.... tengok dalam-dalam (sori gambar kecik... guna handphone jer) nampak tak sehelai rambut dalamnya... adui... gelinya aku... nasib baik aku belum start makan lagi... baru baca bismillah...
ini kali kedua selepas lama dulu aku makan kat kedai ala2 kopitiam ni, aku terjumpa getah sayur dalam mee soupnya.... taubat dah... taknak lagi makan kat sini... kecewa betul coz makanannya sedap-sedap tapi tahap kebersihan tu langsung tidak diambil berat peniaga...
kalau tidak kerana aku dah bayar laksa curry tu... tak mahu aku minta tukar yang baru... tapi aku tak makan pun... sikit-sikt jer la coz selera dah mati teringat rambut sapa la tu... tukang masak ka... tukang layan ka... hiss....
kedai makan mana satu?... aku bagi hint jer la yer...
1.terletak di karamunsing
2.ada dua jer outlet kat KK ni
3. namanya ada kaitan dengan bunga paling besar di dunia...
dah dapat/tahu kan... jadi hati-hati bila lunch or dinner kat tempat ni....




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...