Pages

Wednesday, August 18, 2010

aku paling tidak suka menunggu...

10 minit... ok
20 minit... ok lagi
setengah jam... ko sikit
1 jam..... ko terusss.....

aku kalau bab-bab menunggu orang ni memang sensitif sikit... aku paling la tidak suka menunggu dan tertunggu ni.... pantang betul aku... cepat sangat aku naik angin... mau tidak bertegur sapa dua tiga hari kalau orang tu buat aku tertunggu lama-lama... entah la... memang sejak dari dulu lagi, perangai aku macam ni... cuba juga berubah dan jadi penyabar sikit tapi tidak boleh la...

bab marah aku ni selalu juga terkena laki aku.... sebab dia kadang-kadang tu ambil aku lambat kat tempat kerja... bukan aku tidak faham dia ini sibuk juga tapi memang angin la kalau dia lambat... yang bikin panas lagi tu... sempat lagi dia main-main... sudah la lambat bergurau senda lagi... hisss....

aku tahu... aku perlu berubah... bukan sebab laki aku suruh tapi sudah sampai masanya untuk jadi matang... nak marah-marah sebab benda remeh temeh ni rasanya masa bujang bujang sesuai la... mampukan aku... tepuk dada tanya hatimu artika....

Angel And Evil Emoticons
dari ini..... menjadi..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Angel And Evil Emoticons
ini... si bidadari baik hati...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...