Pages

Thursday, July 15, 2010

sushi king?

sushi king menjadi pilihan untuk lunch kali ini... aku pecah rekod makan kat sini... selama ini memang mengelak sangat2 bila kawan ajak lunch sini... bukan apa... aku tidak boleh bayangkan yang aku makan makanan mentah.. geli....
tapi tergugat juga iman bila sdh berada di sana.. rancang tak nak makan tapi kawan beriya-iya minta aku try... untuk tidak mendukacitakan dia.. aku makan la yang ada cheese tu... rasa punya rasa macam boleh terima pulak anak tekak aku ni... so.. bedal sampai abis.... lepas tu try lagi yg ada udang goreng tu... pun ok jg... tapi aku still tak boleh makan yang mentah-mentah tu.... kesimpulannya... sushi king akan menjadi salah satu lagi tempat lepak bila nak lunch ngan kawan-kawan... idup sushi... ahakss.....




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...