Pages

Saturday, May 1, 2010

miracle water

i been using miracle water from SK-II almost 3 years now.... As time pass by, I never notice my skin even better than before.... i very in love with all SK-II product.... yey....

terima kasih kepada suami yang amat memahami (dan menyediakan duit poket untuk beli produk ni...hahaha) ... kelmarin ada bonuslink member sales jadi aku mengambil peluang untuk menambah koleksi SK-II ku yang semakin nak abis... aku rancang nak beli creme Skin Signature jak tapi terbeli juga Facial Treatment Essence @ Miracle Water... menjadikan total yang perlu dibayar rm698... (pokai trus....) macam mahal kan... memang mahal pun tapi kalau di kali kali dengan tempoh boleh guna produk ni memang berbaloi juga coz... boleh guna selama 4 bulan.... selain itu aku dapt free gift lagi... Facial Treatment Repair C dan Facial Treatment Clear Lotion

oh ya.... oleh kerana, point SK-II aku dah mencecah seribu lebih, aku dapat lagi redeem Facial Lift Emulsion... yey.... aku memang rekeman sgt2 guna semua produk ini....

ini antara produk ku yang memang lengkap sdah.... muahhhhh.... mudah2 wajah tambah berseri2....

jeng...jeng...jeng.. tada....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...