Pages

Thursday, April 15, 2010

mari sarapan




pagi ni malas mo sarapan di kantin... bukannya apa menu yang disajikan sama jak setiap hari... muak betul... jadi aku dan seorang kakak kat opis pigi karamunsing... kami makan di southern restoran.... aku oder american breakfast dan my fren fish and chips.... wah... awal buta makan F&C.... ok jugalah..... licin kami kerjakan....


sempat lagi singgah/jalan... akibatnya terbeli aku satu baju ni... murah jak... coz ada sale..... yeh!!!
sebenarnya aku kalau nak beli baju ke ape... (1) check harga dulu (ikut bajet semasa)............... (2) warna ngam ka tidak (biasanya aku pilih warna2 pastel)..... (3) corak/cutting (yg menutup aurat...ehmmm)..... (4) kalau dah ok semua barulah try.... (5) ngam jak... rembat...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...