Pages

Thursday, March 18, 2010

aku sakit....




hampir seminggu tidak jenguk dan update blog ku ni.... bukan sebab sibuk memanjang tapi sakit... sakit pening2 dan kurang darah... (kawan2 cakap mcm ada berita gembira... huh.. mana ada la...)
ceritanya pada 15hb tu aku pening@pitam so husband bawa ke rafflesia medical center (itu hospital terdekat), hampir sejam menunggu baru kena periksa DR.... dipendekkan story, aku kena tahan di wad satu malam untuk pemerhatian la konon.... di wad tu punyalah bosan coz takde TV... (semua bilik penuh, yang tinggal 3 bed jer....)
tiada yang istimewa dengan layanan di RMC ni... biasa-biasa jak... tapi mak oiiii... punyalah mahal bil yg kena dilangsaikan... (almost rm500... pokai aku...ops... laki aku) kena bagi ubat beribu-ribu lemon untuk tambah darah....
so... mulai saat ini, aku mesti lebih menjaga kesihatan bukan sahaja untuk kepentingan diri tapi untuk anak2, husband, family dan semua individu yang penting dalam hidupku....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...